fredag 6. desember 2013

Luke 6: Tre nye ruter til Amerikateppet



I går kom garnet jeg bestillte, 
så da er det bare å gå igang for meg også :-)

I korga er det en blanding av Smart og Mitu.
For å få mest mulig de rette fargene skulle jeg gjerne ha blandet disse garnkvalitetene,
men tror jeg kommer til å holde meg til Smart-garnet siden det kan vaskes i maskin

Dagens tre ruter:
beklager igjen, det ble sent dette.
Har jobbet hele dagen, så slik ble det i dag dessverre.


Nummer 1: Oliven, rosa, mint, oliven og grønn.
Nummer 2: Foreslår å bruke mørkebrunt innerst så oker, deretter brent orange, lyng og grønt til slutt.
Nummer 3: Lyng, mint, rosa, oliven og grønt.

Etter at jeg fikk garnet er jeg blitt litt usikker på brent orange-fargen,
den er mye mer rustfarget enn den lysebrune fargen som er
i det originale teppet men jeg skal gi den en sjanse.
Mitu-garnet har en brunfarge som ligner
på den i original-teppet men da må
hele teppet vaskes for hånd
bare på grunn av den
fargen, og det vet
jeg ikke om
jeg vil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vakkert:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete