mandag 7. oktober 2013

Jippi!!!!


At jeg kunne være så heldig... ;-)
Alle bildene jeg trodde jeg hadde mistet, er nå rekonstruert og lagret på to splitter nye harddisker :-)
Tror nesten eldstemann lagret dem på en av sine harddisker også,
så nå  burde de vel være trygge.

 

Da ble det noen sommerbilder fra kammerset i farfarhuset allikevel da :-))



Blåklokker så jeg forresten her om dagen,
den fine høsten vi har hatt har nok fått dem til å blomstre ekstra lenge i år.

 

Men nå har regnet kommet her hos oss, og jeg kjenner at jeg synes det er helt greit.
Etter alt finværet vi har hatt i høst så er den nesten godt med litt "innevær".
Skal legge meg til lyden av regn som trommer på taket jeg nå
Koselig :-)

17 kommentarer:

fru. Lærum sa...

så flott du fikk dem igjen, for jammen er du god på å ta nydelige bilder.
deilig å se noen sommerbilder, for jeg gleder meg ikke til en lang og kald vinter.

klem tone

Anonym sa...

Så kjempe fint at du fikk bildene tilbake:)
Utrolig nydelig for ikke å si hjemme koselig soverom dette var:) her må man jo bare finne fred:)
Ønsker deg en herlig uke
Klem Merete

Bergheim sa...

Åhhh !!! Det var jo helt supert. Så mange flotte bilder og så skulle de bare forsvinne. Fantastisk at du fikk reddet de. Herlige bilder fra kammerset. Det der med å få en nostalgisk stemning, det kan du virkelig. Nydelig! Ha en fin dag og en flott uke

Underberget sa...

Hurra, det var gode nyheter:-) Du tar jo så mange herlige bilder og det ville være synd om de ble helt borte. Takk og lov har dataverdenen sine krinkelkroker som gjør at man kan finne tilbake igjen:-) Ha en strålende fin uke!

Unknown sa...

Det var virkelig bra at de kunne reddes :) Vakre bilder som du tar.
Ja det hare vært en fin sommer og håper høsten blir lang og fin også jeg da. Det er koselig med innekose vær men veldig ok å ha tørt fint vær å lufte Leo i og slippe masse møkkete ben :) I dag er det perfekt- lettskyet pent vær med 15 grader og tørre fine veier.

Spent på hvordan det går med kjøkkenet ditt :)

Ønsker deg en fin uke

Klemmer fra Monica

Hulda sa...

Godt du fikk fatt i bildene dine igjen. Dette var virkelig nydelig også. Skjønt med blomsterbuketten i vinduskarmen med havet som bakgrunn. Flott med vinduet åpent.

Maria - Min oldemors hus sa...

Så bra, nå blei jeg letta på dine vegne! Flotte bilder også. (",)

Mor Inger`s hus sa...

Å miste bilder er noe av det verste, men jammen har du vært heldig som har fått henta dem opp igjen.

Jeg mista PCen i fjor, og da forsvant alle bildene:(.

Fin kveld i regnet.

:) Inger

Ruths datter sa...

Så bra at du har fått redda bildene dine da. Er livredd for at dette skal hende meg. Maskina mi er gammel så ... Fint i farfarhuset ditt da. Koselige bilder. Var på møre i helgen og jeg så også masse blåklokker osv. Varm høst.
KLem

Fågel Blå sa...

Otroligt vackra bilder så duktig du är att fota och få till det snyggt!
Väldigt inspirerande
Kramar Kathrine

Åshild sa...

Jeg ble veldig glad på dine vegne.

Og så får jeg håpe at mange av dem som har lest dette sørger for backup av bilder og dokumenter på PCen.

vitadrömmarobusigabarn sa...

ljuvliga bilder!
ha en härlig dag
kram Tina

Signes sammensurium sa...

Så flott at bildene ble reddet! Nydelige bilder og herlig stemning du viser her i dag!
ha en fin kveld videre, hilsen Signe.

Anonym sa...

Så flott at dere fikk reddet bildene!! Skummelt altså..
Nydelige bilder fra farfar huset!
klem Laila

Tante Titti sa...

Så godt å høre at du har fått berget bildene dine!! Og så flotte bilder som du har fått med i dag - lengsel etter sommer allerede!
Titti-klem

Lene i Annekset sa...

Hei Monica! Så nydelige bilder fra farfarhuset! Er så spent på hvordan det går med kjøkkenet ditt! Gleder meg til du er tilbake med bilder! Jeg har malt kjøkkenet mitt, skal snart legge ut bilder derfra! Syns det ble så fint! God ny uke til deg, klem fra Lene i Halden! :)

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så koselig det var där i kammerset.
var ikke mye blomster å finne ute i naturen her omkring, just nå, men det er vel positivt med tanke på att det skal bli vinter snart...