lørdag 8. juni 2013

Det glade 70-tallet på mørkloftet


Vi har et rom på mørkloftet som en eller annen nok har malt og pusset opp på 70-tallet.
Ser for meg at det bodde noen gymnasiaster her oppe på den tida.
Vi har funnet spor etter dem i form av tapemerker og skribling på veggene.
Og så er det fargene da, forskjellige knallfarger på alle veggene :-)
Typisk 70-talls, og helt sikkert superkult den gangen. 
Ikke lenge før det kommer igjen kanskje?



Jeg har tenkt å gå løs på dette rommet snart.
Kanskje du også har lyst til å være med å rive litt?
Jeg synes det er veldig morsomt, 
spennende å se hva som skjuler seg under 
de fargerike platene, og sikkert enda morsommere hvis vi er flere.
Møtes i neste innlegg da ;-))))))

5 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Disse halvharde platene var visst den store slageren for den moderne boligoppussing på den tida...

Det blir nok spennende å rive, ser for meg at det dukker opp en fin trepanel. Lykke til!

Marit sa...

Tror nok ikke jeg hiver meg på denne trenden uansett om den kommer tilbake eller ikke!;) Må være så morro med slike prosjekter, forvandlingen blir alltid så enorm stor! Så jeg skal ivertfall følge spent med videre!:)

Ha en fin dag, Klem Marit

Synøve sa...

Gubben her i huset bodde på hybel på Tingvoll på 70-tallet....men ikke i ditt hus tror jeg:) vet ikke om veggfarger var det som hadde størst interesse for ham og hans likesinnede den gangen heller da....det var viktigere med musikk tror jeg:) Du har i alle fall noe å ta fatt på der - hell og lykke, det skal bli spennende å se hva du får til:) Har lagt merke til bidraget ditt i Lev Landlig - det må være stort å få prøve seg på slikt, og det klarte du med glans:) Go for it!!! Klem

Unknown sa...

Ja :) vil være med å rive- er ordentlig spent på hva som er bak :)


Ønsker deg en flott ny uke

Smil og klem Monica

Ulrike Nikolai sa...

En ny julekalender?
Skal følge deg her, det er så spennende ...

Hjertelig helsing fra Tyskland,
Ulrike