mandag 19. mars 2012

Interiøret til glassverandaen...


...er klart; 
Kjellerkrukkene er gjort rene :-)



Blomster er kjøpt inn :-)


Blondegardinene er vasket :-)


Her i kontorkroken venter alt på at glassverandaen skal bli klar.


Dere blir vel lei av å se bilder her fra kontorkorken,
men jeg har funnet ut at det er her oppe det er best lys,
så det har nesten blitt atelieret mitt dette :-)


Har lenge ønsket meg en glassveranda 
og drømt om blomsterflor,
men nesten glemt at jeg
hadde en.
Har slett ikke sett potensialet i den før jeg en dag
begynte å lete etter lopper, og ryddet både kjeller, loft og glassveranda.
Så nå gjenstår bare å gjøre det :-)

15 kommentarer:

Jatte sa...

Nyyyyydelig!

Ha en fin ny uke-
klem jatte :)

Unknown sa...

Wish It.
Dream It.
Do It.
I love that!
Thanks for the lovely images.

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh vilka vackra bilder!!!
Så fint!
Inspirationen börjar flöda när jag tittar på dessa fina bilder!
ha en fin vecka
Kramar Kathrine

liven sa...

Dette må nå være et godt sted å være.....og koselige bilder er det også :)
Kjekt å være klar!!
Etter litt vårrydning ute i går...så¨er her altså hvitt ute i dag....grr....men slik er jo mars!!

ha en fin dag :)

Hulda sa...

Superfint med alle krukkene som står så fint der. Virkelig herlig rustikt! Dette likte jeg VELDIG godt.

h.espe sa...

Nydelige bilder, og åhhh, som jeg gleder meg til å se hvordan det blir - helskjønt tror... ;)

Fin mandag til deg!

klem fra Hildegunn

Underberget sa...

Kjempefine bilder du viser Monica! Og FOR en HERLIG samling med gamle krukker du har!! Elsekr det flotte skrivebordet ditt...
Ønsker deg en fin-fin mandag!
Klem fra Berit

Saras stove sa...

Dette blir så bra!! Nydelige potter!

Sivs hus sa...

Hei, Herlig vårstemning hos deg. klem Siv

irene sa...

Fantastiske bilder!!!
Ble helt matt når jeg så de!!
Klem Irene

Lene i Annekset sa...

For noen nydelige bilder du har tatt! :) God ny uke til deg! :)

LIVS LYST sa...

Så fine bilder, Monica!

og som jeg gleder meg til å se Bestefar-huset...!!!

Lykke til videre med glassverandan - som jeg også er veldig nyskjerrig på!

Bjørkli Søndre sa...

En glassveranda kan vel bare vi andre drømme om. Jeg gleder meg til å se. Krukkene er klare ser jeg. Liker det rustikke utseende på de. Vårstemning dette ja. Nydelige bilder.

Cathrine sa...

Nydelige bilder! Love them all:)
Tusen takk for veldig koselig kommentar:)
Du har ihvertfall litt vårstemning inne i glassverandaen da:) håper våren kommer til dere snart også.
Lysholderne i sement er superenkle å lage!
kjøp ferdigblandet mørtel på feks monter ( 125 kr) den må du bare blande vann i.
Jeg har støpt i 15 liters bøtter også tar du bare litt forskjellig mengder i bøttene så høydene blir ulike.
For å få hullet til lyset brukte jeg plastikk ølglass, ( putt noe tungt i glasset og press det ned så dypt du vil ha det.
hullet fra glasset passer det perfekt til litt store telys. Enkelt og SÅ MORRO!
Ha en herlig onsdag.
Stor klem fra Cathrine

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!

Kram Tina